I made this widget at MyFlashFetish.com.

24 octombrie 2010

Victorie pentru Dinamo!

Sursa: http://www.99bloguri.info/2010/06/calificativ-pentru-articole-blog.html#ixzz1Dpil9EjV
Dinamo Bucuresti a invins Gloria Bistrita,cu scorul de 2-0.Golurile alb-rosilor au fost marcate de catre Ionel Danciulescu si Andrei Cristea,in minutele 15,respectiv 90.
Echipa lui Ioan Andone a reusit primul meci din aceasta editie de campionat ,fara a incasa gol.Tehnicianul dinamovist se declara multumit de jocul echipei lui si este increzator in faptul ca elevii lui si-au revenit din pasa proasta:"Sunt mulţumit şi de joc, cu toate că am avut unele probleme în apărare, mai ales la loviturile libere. E un rezultat corect, o victorie muncită şi obţinută inteligent. Am făcut o partidă bună. Sunt mulţumit de atacanţi, au dat goluri, la un moment dat am jucat cu toţi 4 în teren. Am terminat fără gol primit, un lucru nou pentru noi. Importante sunt cele 3 puncte. După meciul cu CFR vom vedea dacă am depăşit pasa proastă. Suntem departe de titlu, trebuie să câştigăm punctele puse în joc".Alte rezultate din liga1:Fc Timisoara-U Cluj 2-2,Univ. Craiova-Fc Vaslui 0-1,Gaz Metan-Otelul Galati 0-2,Astra Ploiesti-Fcm Tg. Mures 0-0 si Victoria Branesti-Fc Brasov 1-1.Astazi se disputa partidele Sportul Studentesc-Rapid Bucuresti,de la ora 15:00(GspTV),CFR Cluj-Unirea Urziceni,de la ora 20:00(DigiSport),iar maine Steaua da piept cu Pandurii Tg. Jiu,de la ora 20:30(DigiSport)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iți ascult părerea!